Od jakiegoś czasu, wiele czynności związanych z wprowadzaniem zmian lub wpisów w Krajowym Rejestrze Sądowym można wykonać samodzielnie za pośrednictwem Portalu Rejestrów Sądowych. W wielu przypadkach czynności te sprawiają wiele trudności, dlatego na naszym szkoleniu pokażemy krok po kroku w jaki sposób:
- zarejestrować fundację, stowarzyszenie, spółdzielnię socjalną
- wpisać do KRS zmianę zarządu, rady czy komisji rewizyjnej
- zarejestrować zmianę statutu
- wpisać status organizacji pożytku publicznego
- Co zrobić gdy KRS wzywa do uzupełnienia braków formalnych? Co zrobić po zwrocie wniosków przez KRS?
- napisać wniosek o przyspieszenie rozpoznania sprawy do KRS
Grupa odbiorców: przedstawiciele podmiotów ekonomii społecznej (fundacji, stowarzyszeń itp.) z regionu szczecińskiego (z powiatów: M. Szczecin, M. Świnoujście, goleniowski, gryficki, kamieński, policki). Dodatkowo podmiot musi mieć swoją siedzibę na terenie wyżej wymienionych powiatów.
Termin: 14 listopada 2023 r. (wtorek) w godzinach 15.30 – 20.30
Forma: Stacjonarne
Miejsce: Inkubator SZOWES – OWES SZCZECIN, ul. Cukrowa 8, sala 918 (budynek US)
Termin nadsyłania zgłoszeń: do 12 listopada 2023 r.
W przypadku trudności z wypełnieniem formularza zgłoszeniowego prosimy o kontakt telefoniczny: 516 702 312
Kontakt: Krzysztof Sowa – doradca i animator OWES, 690 860 760, krzysztof.sowa@aktywneowes.pl
UWAGA!: Wysłanie formularza nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na szkolenie. Liczba miejsc na szkoleniu jest ograniczona. Szkolenie odbędzie się pod warunkiem zebrania się grupy 12 osób.
Z osobami wysyłającymi formularz zgłoszenia skontaktują się pracownicy OWES Szczecin celem uzupełnienia dokumentacji formalnej związanej z uczestnictwem w szkoleniu.
Szkolenie jest bezpłatne, realizowane w ramach projektu „SZOWES – OWES w regionie szczecińskim” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz z budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.